Welkom 2016!

Het is misschien een beetje gek dat ik van de week al een nieuwe blog post uit bracht over mijn nieuwe baan en dan nu pas met een “Welkom 2016” post aan kom zetten, maar ik vond het nodig om eerst uit te leggen waarom er zo’n lange tijd tussen mijn 2 laatste blogs zat.

Hierbij wil ik jullie dus allemaal een heel gelukkig nieuw jaar wensen, en ik hoop dat jullie allemaal goed het jaar zijn ingegaan en de eerste week al bijna hebben overleefd!

Ik heb voor 2016 persoonlijk niet veel goede voornemens, maar ik heb er toch een paar die ik wel met jullie wil delen!

1. Ontmoet dit jaar nóg meer mensen!

Ik wil dit jaar echt nog meer mensen ontmoeten en mijn kansen op vriendschappen maken vergroten. Het is echt lastig om vrienden te maken als je boven een bepaalde leeftijd komt. Ik knap snel af op mensen als onze raakvlakken niet hetzelfde zijn omdat ik gewoon geen zin heb om tijd te verspillen aan mensen die het niet waard zijn. Hier heb ik in het verleden wel van geleerd. Ik ben dus echt op zoek naar iemand waar het meteen mee klikt, en die zijn of haar prioriteiten ongeveer op hetzelfde vlak heeft staan.

2. Leg die telefoon nog ietsje meer weg.

Ik ben hier in 2015 al aan begonnen, ik heb instagram verwijderd omdat dit mijn grootste verslaving was op mijn telefoon. Ik was op een gegeven moment als een zombie door instagram aan het scrollen terwijl ik alle posts al gezien had, toen besloot ik, genoeg! Het is tijd om eens echt in het leven te staan in plaats van via een schermpje alles te zien. Het heeft me echt goed gedaan, en na 2 weken miste ik instagram al helemaal niet meer! En blijkbaar mist ook niemand mij op instagram, dus zo belangrijk was ik helemaal niet 😉 haha.

3. Doe meer dingen die je echt leuk vind, en maak er tijd voor!

Ja met een klein monstertje van anderhalf is het soms lastig om tijd te vinden voor je eigen hobbies, maar toch lukt het me wel aardig. Ik wil meer tijd besteden aan mijn knutsel dingen, en ook aan lezen. Ik heb voor mezelf het doel gezet om ten minste 12 boeken te lezen in 2016. Ik heb er al 1 uit!

4. Houd je aan je blog schema!!

Deze wil ik echt, écht na gaan komen! Ik wil ten minste 2 blog posts per week uitbrengen. Ook wil ik wat veranderingen aan gaan brengen aan de blog, om wat meer lezers te creëren. Ik zit ook erg te twijfelen om misschien toch in het Engels te gaan schrijven. Ik vind deze keuze best lastig omdat ik het aan de ene kant erg leuk vind om Nederlands te schrijven, maar aan de andere kant vind ik het ook jammer voor mijn vrienden en familie die geen Nederlands kunnen dat zij mijn blog niet kunnen lezen. Zelfs mijn eigen man kan mijn blog niet lezen!

Wat denken jullie? Zouden jullie mijn blog nog steeds lezen als hij in het Engels was?

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2016? En hoe is jullie jaar begonnen?

Bedankt voor het lezen weer!

xxx Anouschka

2 thoughts on “Welkom 2016!

  1. Mooie voornemens, en ik weet zeker dat het je gaat lukken! Kleine stapjes tegelijk….
    Dat al je dromen en wensen maar mogen uitkomen.
    dikke knuffel
    en ohja, in het engels is geen probleem voor mij, maar is er een mogelijkheid voor je om de mensen de taal te laten kiezen??

    Like

  2. Goede en leuke voornemens, je zult zien dat het allemaal op zijn plekje valt en dat het je lukt. De beste wensen voor 2016. zoals ik al schreef ik lees liever in het nederlands, maar ik zal je blog blijven lezen ook als je in het engels overgaat. Het is wel leuk natuurlijk als je man en zijn familie het ook kunnen lezen.

    Like

Leave a Reply

